SuLaMaN MaNiK DaN LaBUcI

By: elLY mANIk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 30-Sep-2009 04:43 Email | Share | Bookmark
Salam Perkenalan.........

Me n my lovely son..
Ni ler baju nikahnye...
Assalamualaikum....
Akhirnya berjaya juga saya mempunyai fp sendiri..Selalunya tgk org lain punya fp je... fp kegemaran sudah tentutlah noramanik.... n yang berkaitan ngan manik2 labuci... Saya minat jahit manik ni since masa nak kawin dulu...sbb tgk baju nikah kosong n suram je... terfikir nak jht manik... ms tu kegawatan nk byr mcm2 duit nk buat kenduri, so mula ler terfikir jht sndr je... jadi jugak baju nikah tu walau pun tk semenggah.. nanti saya syerkan gambor nikah tu.. gambor close up tk ambik lg. maklumlerr baru nak berjinak2 dgn fp n camera... Ni baru salam perkenalan dari saya... dh berhelai2 jugak le baju saya yang dh berjaya dibling2 kan slps baju nikah tu.. Ada le amik tempahan sikit2 untuk kwn2 opis... Ape2 pun terima le salam perkenalan dari saya yang tak seberapa ni.. nnt saya download gambor2 baju saya... SALAM....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net