SuLaMaN MaNiK DaN LaBUcI

By: elLY mANIk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 28-Dec-2009 08:19 Email | Share | Bookmark
Baju nikahku....

Akhirnya dapat juga saya share baju yg telah menyebabkab saya terjebak dalam dunia permanikan... Masa nak dkt2 majlis kawen dgn ongkos yg begitu limit nak buat tempahan manik lg..So ku kuatkan semangat menjahit baju ni n baju untuk bertandang ke rumah mertua.. Ambik masa lebih dari sebulan nak menyiapkannya.. Asal balik keje je manik..asal balik keje je manik..masa tu bebudak rumah terpegun lah jugak..hehehe ..perasan gile...









Quote:

Niza ( former housemate ms bujang2 dulu) : Hehehe..Ada gak budak rumah ms bujang n tgk aku jht bj ni dulu komen kat entry ni... buktinya baju ni dijahit sndr oleh gue...heh heh heh... Ko tk g kenduri aku, mmg ler br nk tgk baju ni!! hehehe..jgn mare errr...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net