SuLaMaN MaNiK DaN LaBUcI

By: elLY mANIk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Nov-2009 07:47 Email | Share | Bookmark
Exora Bintik (Elly's style)

Saya cedok design ni dari annuralbalqis.fotopages jer...
sy cedok ckt n tambah skt2 utk kelainan. jgn mare ye balqis...
hasil keje balqis mmg unik n tersendiri... bermain dgn tema earth sy rasa...
mira glitzglamz pun pernah wat design ni.. balqis bg nama exora bintik...
sy tk tau nak bg nama apa...kalau exora bintik (Elly's style ) bole....









Quote:

salam,
KOI DAH TAU NAK REPLY!!!! (koi ni org temerloh nye dialek ler... hubby tercinta org temerloh... hehe)
selepas puas menggodek fp ni, akhirnya saya tau gak nak reply komen2 dr yg melawat n meninggalkan jejak kat fp nih... hehhe...sian koi kan...Maka oleh sebab yg demikian,, hehe skima ler pulak... sy reply utk semua one shot je ler... di lain kali kalau ada tinggalkan kesan koi reply satu2...hehe..terima kasih pada semua yg sudi menyinggah ke sini.. yang meninggalkan jejak amatlah dihargai... kalau ada updates...sy roger lagi k...da.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net