SuLaMaN MaNiK DaN LaBUcI

By: elLY mANIk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 19-Feb-2010 03:34 Email | Share | Bookmark
Taburan Kilauan Berkaca

Baju Ni still WIP... Memula rasa macam dah siap...
Tapi bila tgk balik, macam rumah tak siap...
Base on komen dari rakan2 seperjuangan di FB, saya decide nak tambah border di keliling cuff tangan n pinggang tuh...
So condiser projek tak siap lg ler nih... Nantikan gambar nye nanti k..





As 26 Februari 2010

Final Output... Hasil dari komentar rakan2 fb, inilah hasilnya... Tak banyak perubahan cuma border sahaja diberi penekanan... Tara..... TQ Freind....








Quote:

Dana : Fiiiiwiiiiitttttttt.............. huhu...Dana Congratulation yek..Moga Panjang umur n murah rezeki....
Wan : TQ Wan... Nantikan output akhirnya nanti... Kite dah g rumah awak... Tapi link awak tak acces smpi ke rumah awak ler...
Nenek : Salam nenek..tq ler sudi jengah kemari.... Tu ler nenek..bertimbun2 komen dalam fb ckp dah cantik takde border..tapi cucu gatai nak tambah border jugak kan....hehhe...terlebih ghajin katakan...hehe...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net