SuLaMaN MaNiK DaN LaBUcI

By: elLY mANIk

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 31-Mar-2010 02:22 Email | Share | Bookmark
Beaders Gathering...

Assalamualaikum...

Tetiba hari ni rajin pulak nak meng'updates' fp ni.. Takde cerita pasal manik pon sbb sekarang progress memang slow gile... Tgh mabuk2 n pening2 lalat.. projek terbaru crumble mumble yg tak tau ler menjadi ke tidak..Nantikan projek baru saya yg pasti akan dikongsikan bersama bila dah siap nanti k...

Hari ni Cuma nak cerita pasal Beaders Gathering yang telah dianjurkan di rumah Datih Shimah a.k.a Akak shimah kite yang very the humble and baik hati.. Mmg hepi gile sesekali dapat bersua muka, berbual mesra dan bergelak ketawa dengan rakan2 seperjuangan yang berkongsikan minat yang sama yang selama ini hanya berbual mesra di alam maya sahaja.... Acara berlangsung di Tropicana Golf Country, Damansara bermula jam 12 tgh hingga lebih kurang pukul 5 ptg... Janji dgn hubby kononnye sekejap je... kueng kueng kueng... Tapi faham2 je lah... Bila geng2 che kiah dah berkumpul... macam2 cerita hari tu..mmg best betul ler... dapat tips percuma dari cikgu Immas.. mmg best ler berguru ngan cikgu Immas... TQ akak... Lps ni boleh ler cuba wat crumble mumble...ekekekeke... Makanan pon sumenye best2.... Tq to Datin siap masak gulai lemak daging salai lagi...Mmg marvellouse!!! Slurrrrpppp.........makan sampai sengak perut..huhuhu... mmg best sgt haru tu.. hopefully lain kali kite boleh gather together lg ye...

Klah... Layan je le piccas di bawah k...
















View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net